اره از من کم بود روزی ۶ تا بطری اب میخوردم توی دوهفته دوسانت بیشتر شد
هندوانه دلستر فقط بخور کافیه
اب زیاد بخور کاهو بخور
هندونه بخور جانم قند رو حذف کن چند روزی هندونه بخور خیلی خوبه قندتم نمیره بالا طبیعیه قند مصنوعیو حذفش کن
سرم باید بزنی
هندونه عالیه
هندونه بخور فقط عالی میره بالا زیاد بخمر
اره.من دوستم اینجوری بود.یشب تا صبح ۳ تا بطری اب معدنی خورده بود.البته رفته بود بستری بیمارستان شده بود.نه که سرخود اینکارو کنه
اره اگر قند نداری هندونه خوبه
چای کمرنگ دلستر آب زیااد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.