۵ پاسخ

برای منم ۱۸ بود 🫥اینسری رفتم سونو۱۳ شده بود توی ۴ هفته

احتمالا اشتباه شده

اره تو یه هفته خیلییی زیاده
نشتی کیسه آب نداری؟

داره میره ب لبمرز .مایعاتت بیشتر کن

اره فک کنم دکترت چیزی نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی