هندونه رو زیاد بخورید اگه قند ندارید،یکی از اشنایان ما اب بچش ۲ بود ولی قند نداشت روزی چند تا هندونه خورد اب بچش اومد بالا و بچشو به موقع دنیا اورد…ولی شما حتما مواد مغذی و مفید هم بخور که اگه قرار شد زودتر دنیا بیاد وزن بچه خوب باشه و خودتون هم اذیت نشید
من زیاده🥲🥲🥲
میخورم خیلی ولی اسهال دارم و مسمومیت بارداری دردام هم شروع شده
😐عزیزم برو دکتر
خیلی کم هست
برو دکتر خیلی کمه
هندوانه تا میتونی بخور
دلستر
آب زیاد
برو دکتر
مایعات فراوون بخور حتی بزور
باید بستری شی برا من 60بستریم کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.