خوردن آب فراووووون ومایعات وهندونه زیاد،من یه پام تو دستشویی بود یه پام خونه یه دستمم قوطی آب ،تو یک هفته از۸اومد۱۰ وتو دوسه هفته بعدش شد۱۳
حالا برای من زیاده😐😐
اگر قند نداری هندونه بخورخیلی خوبه
میوههای آبدار مثل پرتقال
روزی حتما یه بطری آب معدنی آب کامل بخور
و سعی کن غذاهات بیشتر مایع باشن مثل ماست سوپ ابگوشت
سرم ندادن بهت؟
برای من 9 هستش
خودم خفه کردم با هندونه خوردن واب خوردن 🫣 دلستر هم خوبه ومایعات کلا خوبه
هندونه میگن خوبه ابم زیادبخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.