خانما اب دور بچم ۷/۸ هست چیکار کنم زیاد بشع

۶ پاسخ

خوردن آب فراووووون ومایعات وهندونه زیاد،من یه پام تو دستشویی بود یه پام خونه یه دستمم قوطی آب ،تو یک هفته از۸اومد۱۰ وتو دوسه هفته بعدش شد۱۳

حالا برای من زیاده😐😐

اگر قند نداری هندونه بخورخیلی خوبه
میوه‌های آبدار مثل پرتقال
روزی حتما یه بطری آب معدنی آب کامل بخور
و سعی کن غذاهات بیشتر مایع باشن مثل ماست سوپ ابگوشت

سرم ندادن بهت؟

برای من 9 هستش
خودم خفه کردم با هندونه خوردن واب خوردن 🫣 دلستر هم خوبه ومایعات کلا خوبه

هندونه میگن خوبه ابم زیادبخور

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد