مایعات زیاد بخور دیگه از همه بهتر همون آب عزیزم من کلا آب زیاد خوردم از اول بارداری همش آی دور جنین خوب بوده و اینکه دکتر سرم بنویسه برات خوبه
دلستر تلخ و دکتر سرک بنویسه هر روز بزنی
چند بود مال شما؟
منم ۲ روز پیش رفتم سونو خیلی کم بود
الان دارم روزی حدود ۳ تا بطری آب میخورم
هندونه و خربزه و خیار میخورم فقط تو مصرف میوه ها مراعات کن که دیابت نگیری دوباره دستت بند شه
خیلیم راه نرو و فعالیت نکن که کیسه آب تحت فشار قرار بگیره چون الان که پایینه خطر داره باید رعایت کنی
هندونه خربزه ملون پرتقال
اگه خیلی فوری میخای زیاد بشه خیلی در خطر هستی دلستر بخور
هندونه و اب رو جرعه جرعه خوردن و مایعات دیگه رو خیلی مصرف کن
فکر کنم مصرف مایعات موثر باشه
هندونه و خربزه و آب زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.