عزیزم نشتی آب که داری چطوریه دقیقا؟؟
من نشتی ندیدم از خودم ولی بازم شک دارم
امپول ریه زدی؟ نگران نباش چیز زیادی تا پایان ماه هشت نمونده
عزیزم مگه آب دورش بیشتر نشده
من بستری شدم اول ۱۷بود دیگه شد ده دیگه شد۶دیگه شد۵
بستری شدم سرم زدم ولی بازم خوب نشد تلاشتو بکن اب زیاد بخور نشتی نداشته باشی خوب میشه
مال من شد ۵سزارین شدم
برا من دوهفته پیش،13 بود گفت نرماله
هندونه زیاد بخور خودش اوکی میشه
هندونه خیلی بخور خاکشیر بستنی ا
اب بخور
من ۱۰ بود ابش
هندونه بخور عزیزم
آب زیاد بخور
هندونه
بستنی
سرم هم باید بزنی فک کنم
نظر پزشک چی بود عزیزدلم ؟
نگران نباش میگذره
هندونه بخور آب زیاد بخور مایعات بخور انشا الله که درست میشه
سرم بگو بزنه برات خیلی خوبه
مایعات زیاد بخور هندونه مخصوصا
مایعات بخور میره بالا نگران نباش سه چهارتا واحدم بره بالا اوکیه
بستني زياد بخور
آخرین بار چند بود
برو دکتر بستری بمون آمپول اینا دریافت کن انشاالله زود دنیا نیاد
هندونه اینا زیاد بخور
دکتر گفت باید چیکار کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.