۷ پاسخ

دلستر جو ساده مالت بخوه حداقل دو روژ دانی بخوه و شیرینی مخوه زیا اوت

هندونه

سوپ رقیق ...هندونه خیلی خوبه ...ابم زیادبخور
مگه چند بودی سونو وزنت چطور بود
من بارداری قبلیم از از۶با آب و هندونه و سرم رسوندم ب ۱۲ آب دور بچه

هندونه من شنیدم خیلی خوبه بخور خیلی اگ قند نداری البته داری هم بخور در روز یکی دوتا برش من مخورم با وجود دیابت دکتر گفت داره با دارو کنترل میشه طوری نیس

هندونه مایعات تا میتونی

تا میتونی مایعات بخور

اگر قند بارداریت نیه هنی اتانی بخوی فره خاست

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد