۴ پاسخ

منم بارداری اولم زیاد بود به دکترم گفتم چیکار کنم گفت کار خاصی نمیشه کرد حتی آب هم کم بخوری ربطی نداره🤷‍♀️
ولی خداروشکر مشکلی ایجاد نکرد

من شنیدم فعالیت کنی و راه بری کم میشه حالا دقیق نمی دونم

خرما و ابجوش ولرم بخور

هندونه نخور.
سیب زمینی،ماکارانی،قند و شیرینی نخور

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری