نرماله ولی سعی کن قندیجات و هندونه و اینا نخوری من چی بگم برای من22بود🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️چقدر استرسشو کشیدم
الان خوبه کمتر بشه که ختم بارداری میدن
عدد ۱۴ که عالیه
بالای ۲۰ نباید برسه
ازمن ۳۰هفته ۱۸ونیم بود
۳۵ هفته ۱۰ شد همش دارم مایعات میخورم ببشتربشه
قند زیاد مصرف میکنی حتما ولی بازم خوبه بالا که نیست نگران نباش تا زیر ۲۰ اوکیه
مهم اینه که نرمال باشه و زیر ۲۰
اشکال نداره 14 هم نرماله
11 لب مرزه
بیین بچه ادرار میکنه هر دفعه ممکنه یه عددی باشه
قندت بالاس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.