۸ پاسخ

نرماله ولی سعی کن قندیجات و هندونه و اینا نخوری من چی بگم برای من22بود🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️چقدر استرسشو کشیدم

الان خوبه کمتر بشه که ختم بارداری میدن

عدد ۱۴ که عالیه
بالای ۲۰ نباید برسه
ازمن ۳۰هفته ۱۸ونیم بود
۳۵ هفته ۱۰ شد همش دارم مایعات میخورم ببشتربشه

قند زیاد مصرف میکنی حتما ولی بازم خوبه بالا که نیست نگران نباش تا زیر ۲۰ اوکیه

مهم اینه که نرمال باشه و زیر ۲۰

اشکال نداره 14 هم نرماله
11 لب مرزه

بیین بچه ادرار میکنه هر دفعه ممکنه یه عددی باشه

قندت بالاس؟

سوال های مرتبط

مامان سبحان🧿❤️ مامان سبحان🧿❤️ ۱ ماهگی