خب اب بخور و هندونه اگ میدونی ابش کمه
نمیدونم چرا هفته ۳۳ اینقدر پر استرسه
آب یخچال نه آب شیر هی لیوان لیوان پر کن قلپ قلپ بخور یهو سرنگش، شیر بخور دوغ بخور هندونه و بستنی اگه قند نداری بخور
ربطی نداره تو این هفته زیاد خودشونو جمع میکنن منم همینطوری بود بچم
اب زیاد بخور...قند نداری دلستر هندونه بخور
11 ک خوبه
روزی ۸ لیوان اب بخور هندونه بخور نه خودشون رو کلا گاهی سفت میکنن ربطی نداره اما مایعاتم زیاد بخور
واسه منم سفت میکنه. اب دورش کم باشه حرکت نمیکنن اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.