مامانا کیا نو زینک به بچشون میدن؟!؟!؟

۵ پاسخ

منم میدم اگ یادم بمونه

سلام به همگی ❌❌
ما یه کانال داریم تو (روبیکا) به اسم غذای کودک .
تعریف نباشه همه ازش راضی ان دوس داشتین عضو شید اینم لینکش .
@food_babyy
اونایی ک بلد نیستن لینک رو بفرستن برای یکی از مخاطبین روبیکاشون و بزننن روش میان داخل کانال ❤️
یا در داخل روبیکا جست و جو کنن ((غذای کودک)) پروفمون یه مادر بزرگ رنگی☺️

من به دخترم میدم الان یه یکماهی هست شرو کردیم

دکتر به پسرم داده گفته هم برای اشتهاش خوبه هم پوست و مو والا بعضی اوقات یادم میره بدم بهش

نئوزینک

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان 👶🏻hirad💙 مامان 👶🏻hirad💙 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان فندق🤍👼🏻 مامان فندق🤍👼🏻 ۱ سالگی
مامان محمد حسام مامان محمد حسام ۱۷ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 ۱ سالگی