کسی هست تو هفته من زایمان طبیعی کرده باشه

۲ پاسخ

برو بیمارستان درداتو کنترل میکنن شایدم بستری شدی

چطور مگه درد داری؟

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد