کسی بوده تو ۳۶ هفته و ۳۷ طبیعی زايمان کرده باشه؟اصن میشه؟

۵ پاسخ

اوا آره عزیزم چرا نشه من ۳۵ هفته و ۴ روز زایمان طبیعی کردم

بله من بخاطر پارگی کیسه آب ۳۷ هفته

من سابقه زایمان ندارم اما می گن اگر ۸ را پر کنی بری داخل ماه نهم دیگه مسئله ای پیش نمیاد

آره دیگه زایمان زودرس میگن بهش یا کیسه پاره میشه یا دردت میگیره

من ۳۵هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط