سلام کسی طبیعی تو ۳۷ هفته زایمان کرده؟

۵ پاسخ

بله من. مشکلی نداره کامله

بله منم بچم خداروشکر سالم بود.

بله من زایمان اولم سی هفت هفته بود بچمم خداروشکر سالم بود

من تو ۳۶هفته

بله من🙂

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
...... ...... قصد بارداری
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری