کیا قرص اوزیل خوردن

۱۳ پاسخ

منم۶ماه خوردم باردار ک نشدم نمی‌دونم باید چه تاثیری میذاشت برامن ک تفاوتی نداشت

من ۳ ماه دارم مصرف میکنم ی سونو دادم فولیکولام خوب بود اما باید ازمایش هورمونی بدم ببینمamhچند شده

عزیزم برا شما تاثیر داشت اوزیل؟قرص خوبیه؟

من یه دوره خوردم

منم خوردم

مال من ۴یکی۵سانته تویه تخمدانم تازه گرفتم انگار

من ۲ماه خوردم باردار شدم خوبه

من خوردم خوبه

من دارم میخورم عالیه

منم دو ماه خوردم .و نتیجه نداد

من‌خوردم
اتفاقا فقط یه ماه مصرف کردم ماه بعدش باردار شدم

من خوردم تاثیر داشت

من خوردم قرص خوبیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته ششم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
گل دختر گل دختر قصد بارداری
مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری