کیا اوزیل خوردن جواب گرفتن

۱۰ پاسخ

من سه ماه دارم میخورم 💔

من خوردم هیچ فایده ای نداشت

من هنوزموندریختم دور

من خوردم و جواب نگرفتم

من سه دفعه واسم تجویز کرد فایده نداره

من با نصف بسته اش جواب گرفتم

من ماه اولی هست که میخورم
فعلا منتظرم

من دو ماه خوردم نتیجه نگرفتم

من ماه اولی هست که دارم میخورم

من نخوردم ولی تعریفشو خیلی شنیدم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته ششم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری