من سه ماه دارم میخورم 💔
من خوردم هیچ فایده ای نداشت
من هنوزموندریختم دور
من خوردم و جواب نگرفتم
من سه دفعه واسم تجویز کرد فایده نداره
من با نصف بسته اش جواب گرفتم
من ماه اولی هست که میخورم
فعلا منتظرم
من دو ماه خوردم نتیجه نگرفتم
من ماه اولی هست که دارم میخورم
من نخوردم ولی تعریفشو خیلی شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.