خانما کیا استراحت مطلق هستن ☹️☹️😩

۹ پاسخ

من از اولش استراحت مطلقم✋🏻🤐

من خودم خودمو مطلق کردم چون دوتا سقط داشتم خیلی میترسم تکون نمیخورم فقط میرم سرویس و میخوابم😂😂

منم باید استراحت کنم.

من 🥴🥴

من🥲🥲

نرمال باردار شدی یا با دارو ؟

من هسم🥲

من بودم از ۲۴ هفته به بعد سخت بود واقعا

من حامله نیستم ولی همیشه استراحت مطلقم چون همیشه دراز کشیدم😂

سوال های مرتبط

مامان سایه💖 مامان سایه💖 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان دیار🩵 مامان دیار🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری