بره که بشع یه بستنی🍧🍨 سالم ومقوی برای دلبندخونه

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم دکتر بچم به من گفته تا یک سالگی بستنی ممنوعه برای بچه

میریزی تو مخلوط کن؟بعدش توی چه قالبی میریزی؟

خامه میشه بدیم ؟

همینا؟شیر نمیزنی؟

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی
مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی