مثبته یامنفی خانما

تصویر
۱۶ پاسخ

عزیزم ان شاالله ماه بعد

منفی خط تبخیر

منفی

منفیه عزیزم

منفی

منفی عزیزم

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

انشاالله مثبته
برای منم دعاکن این ماه مثبت بشم خیلی دلم نی نی می خواد

صبرکن یه هفته بشه بعد دوباره بزن

منفی

منفی عزیزم

منفیه

چند روز تاخیر داری؟

منفی‌

تاخیری داری

چند روز تاخیر؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

rahimeh rahimeh قصد بارداری
مامان حنایی مامان حنایی ۴ سالگی
فاطمه زهرا فاطمه زهرا قصد بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته هجدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته ششم بارداری
مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 هفته نهم بارداری
مامان رویا مامان رویا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته هفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 هفته نهم بارداری