این چی مثبته یامنفی

تصویر
۱۳ پاسخ

چندروز دیگه امتحان کن،انشالله مثبت میشه عزیزم🤲

مثبته

هاله داره دوباره بزن

منفی گلم

مهم اینه کِی زدی عزیزم.تاخیر داشتی؟اگر تاخیر داشتی بازم تو گوشی خوب پیدا نیست اما انگار مثبته اما اگر بدون تاخیر زدی و نزدیک قاعدگی ت هست نه‌ مثبت میشه گفت نیست.چون نزدیک قاعدگی هورمونی در ادرار ترشح میشه و بیبی مثبت میشه و اگر فرد باردار نباشه مثبت کاذب گفته میشع.ان شاالله بارداری عزیز دلم

منفیه

چند موعدت و زیر چند دقیقه انداخت

بعد چند دقیقه افتاده

منفی

حالا این طوری بدون گوشی بیشتر معلومه

اگه خودت فهمیدی ماام فهمیدیم😂😅خیلی کمرنگه یه دو روز دیگه امتحان کن تا سطح هورمون تو خونت بره بالا

منفی عزیزم

حاله داره بزار چند روز دیگه تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان رویا مامان رویا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
rahimeh rahimeh قصد بارداری
عاطی عاطی قصد بارداری
مامان حنایی مامان حنایی ۴ سالگی
مامان zahra مامان zahra هفته هجدهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته ششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری