۳ پاسخ

نه هیچ فرقی نمیکنه عزیزم اگه خدا بخواد بده همون موقع دوتاش پررنگ میشه و منی که سه سال چشم انتظار و دیگه ناامید شدم 😭

بی بی اصلا فرقی نداره کی بزنی من ساعت دو شب زدم چند سال پیش مثبت شد

عکسش بزار

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تنها مامان تنها قصد بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری
مامان نخودچه🌰 مامان نخودچه🌰 قصد بارداری
مامان آلبالو🍒🩵👼🏻❤️ مامان آلبالو🍒🩵👼🏻❤️ هفته نهم بارداری