سلام مامانا عدسی یبوست میاره ؟

۱ پاسخ

دکتر به من گفت حبوبات نده . باعث نفخ و یبوست و دل درد میشه ! شیش ماهگی هم خیلی زوده کلا

سوال های مرتبط

مامان پسری‌ودختری 🧿 مامان پسری‌ودختری 🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارشا مامان ارشا ۱۴ ماهگی
مامان الارز مامان الارز ۱ سالگی
مامان پسر نازم آمین مامان پسر نازم آمین ۱۳ ماهگی
مامان رویساو ماهلین مامان رویساو ماهلین ۱ سالگی
مامان دخترگلم مامان دخترگلم ۱۵ ماهگی
مامان کیانا مامان کیانا ۱۲ ماهگی