خانمایی که آی‌یو‌آی کردین از علائمتون بگین؟😁🫣

۲ پاسخ

منم ای یو ای کردم مثبت شد بتام،گرچه سقط شد،، اما علائمی نداشتم که بخوام حدس بزنم باردارم

عزیزم‌بار اولتونه؟
من یک بار انجام دادم علائمی هم‌نداشتم‌چون منفی شد

سوال های مرتبط

گندم❤️‍🩹 گندم❤️‍🩹 قصد بارداری