۶ پاسخ

اپتامیل میدم

من ببلاک میدم

آپتامیل میدم

من اپتامیل میدم

گلاب ب روت یا اسهال میشد یا همش بالا میاورد و این چیزا رفلاکس کولیک هم داشت بدتر
مدل ب مدل عوض کردم اخر ببلاک ساده خورد بعد چند ماه نخواست نان گرفتم بعد الان تروویتال

من نان اچ آ میدم راضیم به بچمم میسازه

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی