۳ پاسخ

موقع خواب زیر لگن و پاهات بالش بذار بیاد بالا دردت کنترل میشه

امروز منم یکم درد داشتم ولی دراز کشیدم بهتر شد

آره من اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد