علائم دندون در اوردن چیع؟دخترم ۴ماهش کامله

۲ پاسخ

اسهال تب خفیف ابریزش دهان

حباب های سفید از دهنش میده بیرون حالا در نمیاره میخواد لثش سفت بشه از ۶ ماهگی شروع میشه به در آوردن بغضی ها ۹ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۹ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نیکاسا‌دات مامان نیکاسا‌دات ۱۵ ماهگی
مامان الوین👼🏻🤱🏻 مامان الوین👼🏻🤱🏻 ۹ ماهگی