۴ پاسخ

مضر نیست ولی ب محض اینکه فهمیدی بارداری باید قطع کنی منم مبخورم هرروز دکترم گفت هروقت باردار شدی قطع کن

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

سلام عزیزم
من چون چربی خون دارم دکتر چندماه پیش برام نوشت گفت بخور ولی فعلا اقدام نداشته باش و تقریبا یه دوسه ماهی خوردم اومد پایین گفت قرص رو قطع کن و اقدام کن
گلم شما هم اگه تو اقدامی قرص چربی نباید بخوری رعایت کن و رژیم داشته باش.

نه نیست

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بهار 
مامان جوجو مامان بهار مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری