تکرار بتا دادم ساعت یک جوابش میاد🌱

۹ پاسخ

❤️❤️❤️❤️❤️

چیشد گرفتی؟

انشالله قشنگ رفته باشه بالا😍

انشاا...اینم بااااالامیره

انشالا که بارداری سالمی داشته باشی

انشالله به سلامتی😍😍بتای اولتون چند بود؟

بتای اولت چند بود بعد از چند روز تاخیر؟

ان شاالله ۳برابر بشه و ۲قلو باشه😍

انشالله به سلامتی باشه عزیزم🥰

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نوا مامان نوا هفته چهاردهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری