۷ پاسخ

من خودم این مدل مد نظرمه

تصویر

من سفید گرفتم.ویترین هم شیشه دار گرفتم
عکسش اینه البته اون خط خط های مشکی داخلش نیست
من تخت و کمد و ویترین این سرویس رو برداشتم‌

تصویر

من رنگ چوب دوست دارم ... کنفی ، فندقی این تخت جوجه منه امروز بستم بالاخره .... همه گفتن سفید ولی من با سفید تو زاویه ام اصلا دوست ندارم

تصویر

شیشه ای ک اصلا نگیر پشیمون میشی بعدش

به نظر من رنگ چوب قشنگه

سفید خیلی بهتره تکراری نمیشه و از مد نمیوفته منم میخوام سفید بگیرم ویترینم برای اسباب بازی چیدن و اینجور چیزاس به نظرم گرفتنشم واجب نیست

اره منم سفید میخوام بگیرم
شیشه ای بنظرم نگیر قشنگ نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری