😐😐😐😐😐😐ماشالا پهلوون

تصویر
۱۲ پاسخ

این نوزاد اصلا نرمال نیست
حتما مادر دیابتی و چاقه به اینم منتقل کرد

کاش عکس بچه مردمو نزارید اون بچه چ گناهی کرده ازش سواستفاده میکنید

پسرمنم دنیا اومد 4500بود ولی الان نرمال به لاغر

یا امام زاده بیژن🥹😍😂

انگار پنج کیلو هم بیشتره

وای چجوری زاییدش🤭

وااای چ‌خبرهههه

با عرض پوزش اصلا دلچسب نیست برام
دختر من ظریفه بنظرم خیلی دلبره

ماشالااا😍😍😍

ای جان

این جوجو کیه ؟؟؟ الهی عزیزممممم چشم بد ازش دور 😍😍😍😍😍

وای چه تپلیه😂😍😍

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط