سلام خانم ها این دارو مال چیه خوبه برای بچه

تصویر
۵ پاسخ

برای دلدرد و نفخ اینجور چیزاس

برای کولیک و اسهال و نفخ و ایناست

این پروبیوتیک عزیزم باکتری های مفید بدن
برای یبوست یا اسهال و حتی کولیک بعضی از پزشکان تجویز میکنن

من ب دخترم میدم خیلی قطره خوبیه

برا نفخ اسهال دلپیچه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو💙 مامان فرشته کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری