مامانا شما با بچه هاتون چه بازی هایی میکنید تو خونه؟؟؟

۴ پاسخ

قائم موشک،عروسکاشو میاره داستان می‌سازیم با ماشیناشم همینطور،پازل بازی،رقص،نقاشی،بدو بدو(دنبالش میکنم میگم میگیرمت تو چمدون منی بیا بریم سفر😅،یا تو ماست منی فرار نکن میگیرمت میخورمت🤭)

دختر من خیلی خودش بازی نمیکنه دوست داره همش یکی باهاش بازی کنه حالا توپ و سبد و ی سری بازی از این شبکه پویا یاد میگیریم گاهی هم خاله بازی و یااینکه عروسکاشو تو خونه قایم میکنم اون پیدا میکنه یا ی سبد میذارم عروسک کوچولو یا توپ هاشو پرت میکنه اینجور بازی هارو خیلی دوست داره

خودش بیشتر بازی می‌کنه

توپ بازی ماشین بازی بیشتر خودش بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرم و تودلی🤰 مامان پسرم و تودلی🤰 هفته دهم بارداری