وزن 2160 چطوره تو این هفته؟!

۱۴ پاسخ

به نظرم یکم پایینه سعی کن با تغذیه درست جنین وزن بگیره

خیلی خوبه عزیزم وزن بچه منم همین بود و دکتر گفت خیلی عالیه

من۳۳رفتم ۱۶۰۰بود😢

ماشاالله خیلی خوبه

ن بابا خیلی خوبه ماشالله مال من رفتم ۱۳۵۰ بوو

بنظرم یکمی پایینه
من ۳۲ هفته ۲۳۰۰ بود
یکی دیگه با من هم هفته بود ۲۵۰۰ بود

خیلی خوبه

عالیه.

عالللللی

عالیه

خوبه عزیزم

خوبه قربونت

خوبه اوکیه

عالی .

سوال های مرتبط

مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری