۷ پاسخ

شرایط خاصی نداره ولی قبلش خوب فکرات رو بکن تا مثل من ب درد نیوفتی

من هورمونی گذاشتم دو سال بیشتره

من ۳ساله مسی گذاشتم جلوگیری هم ندارم بنظرم راحت و بدون دردسر من پریودام کلا با درد و جدیدا ب خاطر تخمدان پلی کیستیکم خیلی فاصله دار میشه ک دارو مصرف میکنم در کل چیییز سنگین اصلا نباید بلند کنی حرکات محکم نباید انجام بدی

من ۳ ساله ک دارم

من مسی گذاشتم الان ۴ساله‌خیلی راضیم،جلوگیری هم اصلا ندارم

من‌این ماه میزارم
هورمونی

منم میخوام برم بذارم ولی نمیدونم کجا برم

سوال های مرتبط

مامان مامان حنا وحامی مامان مامان حنا وحامی ۵ سالگی