۳ پاسخ

ماه نهم هفته ای یباره

دو هفته یکبار که خوبه ماه آخر هفته ای یکبار و نزدیک زایمان یک روز درمیون نوار قلب بچه من که خیلی اذیت شدم بچه هام با ۵روز تاخیر دنیا آمدن

هی فاصله چکاب کمتر میشه دیگه
بعد ماه ۹ میشه هفته ای یبار

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی