۷ پاسخ

منم هماتوم دارم فردا میرم دکترم ببینه سونو رو ببینم چی میگه 😔😔برا من زدم ۳۵در۸

استراحت کنی رفع میشه

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

نزدیکی ندارم ولی پله زیاد داریم 😫

سلام
نه عزیزم یکم رعایت کنی خودش کشیده میشه میره
کارای سنگین نکن..نزدیکی نداشته باشالبته بدون دخول مشکلی نداره
پله بالا و پایین نکن
تا سونوی بعدی رفع میشه انشالله منم داشتم سایزش بزرگتر هم بود ولی سر یک ماه خداروشکر رفع شد

ممنونم ازتون 🙏🏻

نه عزیزم کوچیکه خودش دفع میشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین 🥹👶🏻 مامان آدرین 🥹👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان تو دلی❤️ مامان تو دلی❤️ هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی