۵ پاسخ

منکه ازانتی تاالان دارم اولش خیلی مراعات کردم استراحت مطلق بودم ولی چندروزپیش سونودادم دیدم خوب نشده دیگه استراحت مطلقی روبیخیال شدم خسته شدم والا

شیاف و استراحت فقط

نزدیک یه ماهه باهاش درگیرم
سه بار رفتم سونو
روز به روزم بزرگتر میشه

من داشتم استراحت کردم یکم هرشب شیاف زدم دیگ تو انومالی دیدم رفع شده

من که کلی کار میکنم🤪 اما باید استراحت کنی و سنگین باند نکنی و اسپرین بخوری تا افتادی به خونریرزی دوفامد بخوری برا من که اینجوری تجویز شده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلای و هاکان مامان نیلای و هاکان ۵ ماهگی