۱۲ پاسخ

سلام
کلا شیرینی وقندوهرچیزی که قندوشیرینی داره حذف کردم نون سفید رو کلا حذف کردم.مصرف نان و برنج رو هم خیلی خیلی کم کردم
ازقندها و بیسکوییت های حاوی استویا استفاده میکنم
من چون ویار خیلی شدید دارم و تا الان هم حالت تهوع خیلی خیلی زیاد دارم هیچی نمیتونم بخورم
هفته یکی دوبار سرم و امپول تقویتی فقط میزنم

من همش شیرینی نوشابه ویتامین سی همرای چای قند خرما میوه پفک کیک همه اینا میخوردم تا اینکه قند گرفتم 😂

شیرینی نخور دیگه اصلا قند خیلی بده خدایی نکرده اگه رسیدیم به زدن انسولین دیگه امکان داره تو بدنمون بمونه و دیگه همیشه تا اخر عمر بخوایم بزنیم

سیب هم خیلی خوبه

مغزها پسته بخور تخم مرغ ابپز میخورم اونم بزور ویار دارم حالم بد میشه

من از بس شیرینی میخوردم قند گرفتم قندم رو ۱۱۰ هست دکتر همچی روم قطع کرده کدو سبز بیشتر میخورم چون قند و میاره پایین مرغ و بیشتر کبابی میخورم با نون و گرجه خیارسبز و پنیر اینا بهم گفته بخور

قندت وقتی اول بارداری ازمایش دادی چند بود بعد چند وقت تکرار کردی

منم قند گرفتم و فقط کدو سبز میتونم بخورم

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

من قنددارم اینقدرم شیرینی جات دوست دارم ک نگم🥲🥲🥲🥲نمیخریم اصلا که جلوش چشمم نباشه ک بخوام بخورم🥺

من اولا بیشتر رعایت میکردم الان دیگه تحملم کمتر شده بعضی وقتا میخورم

از کجا فهمیدی قند داری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری