۵ پاسخ

من هنوز حس مادرانه ندارم ، حتی نمیتونم باهاش حرف بزنم ولی میدونم دوستش دارم و بیشتر از اون استرس دارم واسه سلامتیش و هر آزمایش و سونو که میرم فقط میگم سلامت باشه … انگار تمرکزم روی سلامتیشه تا اون ارتباط عاطفی

من خیلی با خودم کلنجار میرم و عذاب وجدان دارم. راستش انقد درگیر ویارم فقط منتظرم برسم به ماه چهار ویارم تموم شه، به بچه فکر نمیکنم

وای نه من همش خوابشو میبینم دلم براش ضعف میره

اولش ادم هیچ حسی نداره ولی بدنیا ک میاد هر روز بیشتر از دیروز عاشقشی😍

من حسم میگه بچم پسره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وششم بارداری