من خوب بودم از همه لحاظ فقط دل درد داشتم
من اگر یکم خوابم بهم بریزه سردرد میگیرم
هیچ علائمی جز نفخ نداشتم
حالم خیلی خوب بود انگار نه انگار باردار بودم 😂
من تو هفته شما هیچ علائمی نداشتم انقد ک دیگ ترسیده بودم گاهی اوقات رون پام درد میگرفت
درد داشتم کشاله رون سر درد و گاهی اوقات گرم میشد به شدت و بی اشتهاییییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.