خانما تو هفته من چه علائمی دارید میشه بگید؟؟؟؟

۵ پاسخ

من خوب بودم از همه لحاظ فقط دل درد داشتم

من اگر یکم خوابم بهم بریزه سردرد میگیرم

هیچ علائمی جز نفخ نداشتم
حالم خیلی خوب بود انگار نه انگار باردار بودم 😂

من تو هفته شما هیچ علائمی نداشتم انقد ک دیگ ترسیده بودم گاهی اوقات رون پام درد میگرفت

درد داشتم کشاله رون سر درد و گاهی اوقات گرم می‌شد به شدت و بی اشتهاییییی

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری