خانومای هم هفته ی من چه علائمی دارید؟

۹ پاسخ

نفخ ،تکرار ادار یبوست،کمردرد هرچی بگی داریم

من وسط پام استخونش درد داره هفته های قبل کمتر و گاه گاهی بود از دیشب بیشتر شده انگار چوب زدن وسطم 😂😂

هیچی دیگه ندارم 😂

نفخ نفخ نفخ نفخ نفخ تکرر اذرار🤣

بیحالی و خستگی و خواب آلودگی هم هست

همه جا درد و حالت تهوع

وای کیپ شدن بینی که امونمو برده 😄

درد کمر .دل درد .کیپی بینی .سردرد .

من علایمم کم شده ...تهوعمم خوب شده تقریبا...فردا میرم سیزده هفته ...فقط دردواژن دارم وتیرکشیدن مثانه...خستگی هم که هست همچنان

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی