سلام دوستانی که هم هفته ی من هستن میشه بگید چه علائمی دارید؟

۲ پاسخ

من درد سینه دارم خیلی ضعف میکنم زود سیر میشم فقط همین خیلی نگرانم

من درد سینه و بی میلی ب غذا کلا. ولی غیر گوشت و مرغ و ماهی رو میتونم بخورم. بجز این علامت دیگه ندارم شما چطور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان در انتظار😍 مامان در انتظار😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری