هم هفته من چه علائمی دارید .😇😇😇

۶ پاسخ

خداروشکر چیز خاصی نیس،یکم شبا فقط حالت تهوع هست،و هرازگاهی شکمم و رحمم حس صفتی و کشیدگی دارم ،اشتهامم هنوز صددرصدی برنگشته

فعلا جز بی حالی هیچ علائمی نداریم😬

من بعض وقتا تهوع میاد سراغم ولی ب شدت قبل نیست و زود گشنه و سیر میشم بعضی وقتا ریفلاکس

انشاالله ک قشنگترین لحظه هاروببینیم بانی نی هامون بعد این همه سختی🥺🤲🏻💞

علائمام رفتن فقط سرگیجه دارم🙃

کمر درد شدییییید😭

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری