هم هفته های من چه علائمی دارید؟ بهترید؟

۹ پاسخ

منم خیلی بهتر شدم استفراغم کم شده تهوعم بعضی روز ها دارم

منم علائمی ندارم.
الان از انومالی اومدم. خداروشکر همه چی اوکی بود

مامان دوقلوها زری ... منم هیچ علایمی ندارم قراره مثلا چه علایمی داشته باشیم؟؟؟ سه ماهه ی دوم همین شکلیه. خیلی نگرانی برو یه قلب بچه هارو تو بهداشت گوش کن.

مامان دوقلو ها برو خدات و شکر کن علائمت برطرف شده من تا آخر ۵ ماه آبم میخوردم بالا میاوردم

منم حالت تهوع ها گاهی هست ، گاهی خوبه خوبم ، از صبح هم من معده دردم ، بعضی وقتا ی کمر درد های میگیرم اما تکون هارپ حس نمیکنم زیاد

الان تقریبا حالت تهوع ندارم و علائم خاصی ندارم ، فقط تکونای بچه رو خیلی کم حس میکنم

عزیزم هرکسی یجوره من مشکل معده داشتم درد معده قرص میخورم واسه ترشم نکنه واسه یبوست شربت میخورم و ویتامین ها تازه نبض و لرزش نی نی یو میفهمم و گاهی اوقات تهوع هست و وزنم بالا نمیره دکتر پودر اشتها داده

خداشکر خیلی بهترم
اوایل خیلی سختم بود حالت تهوعم شدید بود 8 کیلو کم کردم
تا چند روز پیش هم معده درد خیلی آزار اذیتم میداد الان تازه یک هفته کمتر خیلی خوب شدم خداشکر

نگرانی ؟ خیلی ازت پیداست

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی