۶ پاسخ

تقریبا هیچی.... 🙃🙃

من درحال حاضر فقط تند تند میخورم هرچی ک باشه کم خونی دارم قرص آهن مصرف میکنم همش افسرده گاهی گریه میکنم گاهی میرم بیرون میگرردم..و موقع باپشت می‌خوابم نی نی آبوکادو خودشو جمع می‌کنه انگار در روز ی تکونای خیلی ریز میخوره ...فداش بشم.😍گاه گاهی سر درد .و دهنم همش خشکه تلخ😂

منم هنوز حالت تهوع دارم واصلا کمتر نشده😭

منم گاهی اوقات درد دارم زیر شکمم
من هفته های قبل تر زیر شکمم کس میکردم تکونشو ولی الان هیچی حس نمیکنم

من یکم سمت چپ شکمم درد میکنه

🥹من هنوز حالت تهوع رو دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری