هم هفته های من شما چه علائمی دارید

۴ پاسخ

حالت تهوعم کمتر شده.دگ فقط صبحا بالا میارم یبار.
کل روز اگ زیاد بخورم تهوع میگیرم خیلی.هنوز نتونسم دل سیر غذا بخورم.همش گشنمه☹️☹️

وای من که هنوز خوب نشدم از حالت تهوع متنفرم دعا کنید من زودتر خوب بشم
هنوزم نتونستم غذا بخورم امشب

هیچی حالت تهوع یکم کمتر شده

من دیگه از هفته ۱۲.۱۳ تونستم غذا بخورم دیگه گشنه نخوابم😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری