۸ پاسخ

من هیچیم نیس
فقط زیاد پیاده میرم کمرم درد میگیره

اره همون لحضه میدن

من انو مالی رو رفتم یک هفته میشه

منم این هفته خدارو شکر خوبم فقط کمر درد کمی دارم

منی که تمام علائم همه شمارو دارم 🤕

داخل واژنم درد شدیددارم نمی‌دونم برای کارکردن هست یا عفونتی چیزیه خیلی اذیتم

هیچی فقط نوک سینم درد داره

ب شدددت کمردرد و لگن درد🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی