مامانی هم هفته من چه علاعمی دارین شما؟

۳ پاسخ

سلام من هفته 16هستم خیلی سردرد دارم رفتم متخصص قلب نوار واکو انجام دادم خوب بودن
ازسردرد فشارم بالا میره نمیدونم چکار کنم

بعد هفته ۱۲،۱۳تقریبا هیچ علائم بدی نداشتم که اذیتم کنه از لحاظ بدنی منظورمه،ولی بشدت بی حوصله و افسرده شدم واقعا نمیدونم چیکار کنم همش میترسم رو بچم تاثیر منفی بذاره🥺

همچنان کسل و بی حوصله، درد دنبالچه،کم اشتها

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی
مامان دلارز🥺🧿💋 مامان دلارز🥺🧿💋 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد