خداروشکر یه کوچولو ماه پنجم برام دیر گذشت دیگه ۳/۴ روز ازش مونده ک برم ماه ششم ! امیدوارم بقیه ش هم راحت بگذره برام
۵ماهه مادرم فوت شده.خیلی دلتنگشم.۴ماه نیم خدابهم دختر داده.اسم مادرمو گذاشتم🩷 سارا🩷
من تازه وارد پنج شدم. فعلا ک مث قبلم.اما پنج کیلو تا الان اضافه کردم هی داره بیشترم میشع🤣🤣
بیشتر توخونه ام استراحت میکنم
اگه پسر بود محمدمیران
اگه دختر بود حوریا
من هنوز حرکات دخترم رو حس نمیکنم.نگرانم😭😭
استراحت نسبی میکنم تو خونه ام فقط روز های تعطیلی در میام
تا الان هم چهار کیلو وزن اضافه کردم ،😬
اسم نینی هم یا طنین یا پناه
این روزا خیلی شلوغه از یه طرف میرم خرید برای نون خامه ایم از یه طرف کار و خوااااب زیاد...
خیلی این روزا رو دوس دارم و خیلی خوشم میاد ک دارم شکم درمیارم اما از طرفیم انقد زر زری شدم اشکم دم مشکمه🥲😂اسمم نه هنوز هیچی به دلم نمیشینه 😑
اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
ب روزایی اصلا حالیم نمیشه باردارم
ی روزایی حالت تهوع دارم
ی روزایی حرکت ریزشو احساس میکنم ی روزایی اصلاااااا در کل ماه پنج رو دوس داشتم حالت تهوعم بهتر شد
جنسیتشم پسره ب امید خدا اسمشو میخوایم بزاریم علیسان😍
جفتم پایینه همش استراحتم
خوابم میاد. اره فاطمه حلما
ت انومالی ام🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.