مامانایی که هفته ۱۰ و۱۱ هستین بیاید بگید چه علائمی دارید؟

۵ پاسخ

صبحا تهوع دارم بالا میارم کمرم درد میکنه طول روزم احساس تهوع دارم🥲

من حالت تهوع بیشتر صبح ها و اخر شبا، اما کمه زیاد نیست با بیحالم فقط😢

حالت تهوع زیاد و هر چی میخورم ده دقیقه توی شکمم نمیمونه و سریع بالا میارم

حالت تهوع نفخ کمردرد یبوست ،گاهی هم کشاله رانم درد میگیره ،واینکه همش خسته ام

حالت تهوع کمردرد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری